Викладач ЄрофєєваВ.В. Навчальна дисципліна: «Ріст і розвиток людини». • Тема практичного заняття «Диференційований залік» Група 3А с/с. Дата:20.12.21. Вказівки: 1. Номер білета відповідає порядковому номеру прізвища студента у списку журнала. 2. Відповіді надсилати протягом 30хв. Тестові завдання для диференційованого заліку Білет№1. 1. Де відбувається кровотворення під час мезобластичного періоду ембріонального кровотворення? А. У печінці. В. В кістковому мозку. С. В селезінці. Д. В жовтяничному мішку. Е. В лімфатичних вузлах. 2. Коли відбувається перший фізіологічний перехрест в лейкоформулі крові у дітей? А. В 5-годинному віці. В. В 5-денному віці. С. В 5-тижневому віці. Д. В 5-місячному віці. Е. В 5-річному віці. 3. Коли відбувається другий фізіологічний перехрест в лейкоформулі крові у дітей? А. В 5-годинному віці. В. В 5-денному віці. С. В 5-тижневому віці. Д. В 5-місячному віці. Е. В 5-річному віці. 4. Які клітини переважають у лейкоформулі трьохмісячної дитини? А. Лейкоцити. В. Лімфоцити. С. Нейтрофіли. Д. Моноцити. Е. Базофіли. 5. Які клітини переважають у лейкоформулі 3-х річної дитини у нормі? А. Лейкоцити. В. Лімфоцити. С. Моноцити. Д. Нейтрофіли. Е. Базофіли. 6. Який фізіологічний об’єм шлунка у школяра віком 12 років: а) 900 мл; б) 1300 мл; в) 600 мл; г) 1800 мл; ґ) 2200 мл? 7. Дитину віком 2 міс. переведено на штучне вигодовування. Вона отримує суміш “Детолакт”. Який характер випорожнень у дитини: а) кашкоподібний, гомогенний, світло-жовтий; б) кашкоподібний з домішками слизу; в) кашкоподібний із неперетравленими грудочками; г) зеленуватий з домішками слизу і води? 8. У дитини віком 2 роки діагностують випадання прямої кишки. Чим це зумовлено: а) слабкістю брижі кишок; б) слабким зв’язком слизового і підслизового шару внутрішньої оболонки кишок; в) відносно більшою довжиною кишок; г) підвищеною моторикою кишок? 9. Що сприяє нормальному акту ссання у новонародженого: а) малий язик; б) великий об’єм ротової порожнини; в) грудочки Біша; г) товстий язик; д)суха слизова оболонка ротової порожнини? 10. Які ферменти травної системи розщеплюють білки до пептидів: а) ліпаза; б) ж овч; в) амілаза; г) хлоридна кислота; д) пепсин? Білет№2 1. У якому віці спостерігатиметься відставання в рості, якщо розвивається гіпофізарний нанізм: а) у період новонародженості; б) у 2—3 роки; в) у 4—5 років; г) у 6—9 років; д) у період статевого дозрівання? 2. У гіпофізі синтезуються тропні гормони окрім: а) соматотропного; б) пролактину в) тиротропного; в) фолікулостимулювального; ґ) окситоцину. 3. На якому етапі внутрішньоутробного розвитку плода відбувається дозрівання клітин кори надниркових залоз і пришвидшується утворення кортикальних гормонів: а) на 7-му тижні; б) на 7-му місяці; в) на 3-му місяці; г) на 9-му місяці; д) наприкінці внутрішньоутробного розвитку? 4. На якому етапі внутрішньоутробного розвитку в плода концентрація соматотропіну в крові стає в 100 разів вищою, аніж у дорослих: а) на 3-му місяці; б) на 5—8-му тижні; в) на 5—8-му місяці; г) на 10—12-му тижні; д) наприкінці внутрішньоутробного розвитку? 5. Яке захворювання розвивається в разі посилення продукування соматотропіну, якщо вже закрилися зони росту: а) гіпофізарна кахексія; б) хвороба Іценка—Кушінга; в) гіпофізарний нанізм; г) акромегалія; д) гіпофізарний гігантизм? 6. Абсолютна чи відносна нестача гормону вазопресину внаслідок травми голови призводить до: а) підвищеного відчуття спраги, поліурії; б) м’язової та артеріальної гіпотензії; в) розвитку остеопорозу; г) розвитку ожиріння за жіночим типом; д) пізнього закриття епіфізних зон. 7. Для якого захворювання характерна затримка статевого розвитку з вірильним синдромом у дівчат та відкладанням жиру на шиї, верхній частині тулуба: а) гіпофізарного нанізму; б) нецукрового діабету; в) хвороби Іценка—Кушінга; г) гіпофізарної кахексії; д) бронзової хвороби? 8. Проявами вродженого гіиотирозу в дитини можуть бути перераховані симптоми окрім: а) маси тіла одразу після народження менш ніж 2500 г; б) тривалої жовтяниці; в) низького тембру голосу під час крику; г) ослаблення смоктального рефлексу; ґ) гіпотермії. 9. Для цукрового діабету характерні всі перераховані прояви окрім: а) гіперглікемії; б) глюкозурії; в) гіпокетонурії; г) поліурії; д) полідипсії. 10. Який симптом характерний для гіпоглікемічного стану: а) знижений м’язовий тонус очних яблук; б) ацетон у сечі; в) підвищений артеріальний тиск; г) тремтіння пальців; Білет№3 1. У дитини 5 днів від народження проводять оцінювання імунологічних критеріїв за аналізами крові. Який із критеріїв відповідає фізіологічній нормі, якщо: ' а) лімфоцитів у периферійній крові — 46 %; б) імуноглобулінів А в сироватці крові не визначають в) нейтрофілів у периферійній крові — 44 %; г) рівень імуноглобуліну М у сироватці такий, як у дорослих; ґ) рівень імуноглобулінів G такий, як у дорослих? 2. На якому тижні ембріонального розвитку формується фагоцитарна функція нейтрофілів: а) 3—4-му; б) 5—6-му; в) 17—19-му; г) 20—22-му; ґ) 26—28-му? 3. Під час ембріогенезу з’являються острівці, які продукують клітини мегалобласти. Такі острівці містяться у: а) печінці; б) кістковому мозку; в) селезінці; г) стінці жовчного міхура; ґ) лімфатичних вузлах. 4. Який об’єм крові (мл/кг) визначають у новонароджених дітей: а) 50—70; б) 30—50; в) 70—90; г) 140—150; ґ) 100—120? 5. Яке гематокритне число характерне для крові дорослої людини: а) 50—52 %; б) 35—37%; в) 32—35%; г) 39—12%; ґ)42—45 %? 6. Який pH крові визначають у дітей і дорослих: а) 7,35—7,40; б) 6,4-7,0; в) 7,13—7,23; г) 7,40—7,43; ґ) 7,43—7,50? 7. Яку кількість еритроцитів визначають у крові новонародженої дитини в 1-й день життя: а) 4,0—4,5 • 1012; б) 4,5—5,0-101 в) 5,0—5,5 • 1012; г) 7,0—7,2-Ю12; д) 3,5—4,0 • 1012? 8. Яку кількість еритроцитів визначають у новонародженої дитини на 5-й день життя: а) 4,0—4,5 • 1012; б) 4,5—5,0* 1012 в) 5,0—5,5 • 1012; г) 7,0—7,2 • 1012; ґ) 3,5—4,0 • 1012? 9. Які зміни відбуваються в кістковому мозку осіб старечого віку: а) збільшується кількість плазматичних клітин, фагоцитів, макрофагів; б) збільшується кількість мегакаріоцитів; в) збільшується кількість бластних клітин — родоначальників клітин крові; г) порушується дозрівання бластних клітин — родоначальників клітин крові; д) припиняються компенсаторні процеси? 10. Яким препаратом проводять сезонну профілактику ревматизму: а) біциліном-1; б) біциліном-6; в) біциліном-5; г) оксациліном; Білет№4 1. Що таке пластичний обмін: а) виділення кінцевих продуктів обміну речовин у навколишнє середовище; б) сукупність реакцій біосинтезу речовин; в) сукупність реакцій окиснення і розпаду речовин; г) виділення травних соків у шлунок та кишки? 2. Що таке енергетичний обмін: а) сукупність реакцій окиснення і розпаду речовин у клітині; б) розщеплення складних органічних речовин у травному каналі; в) виділення кінцевих продуктів обміну речовин у навколишнє середовище; г) сукупність реакцій біосинтезу речовин у клітині? 3. Які перетворення відбуваються з органічними речовинами під час енергетичного обміну: а) окиснення і розпад білків; б) окиснення і розпад амінокислот; в) синтез глюкози з води та вуглекислого газу; г) окиснення і розпад глюкози на воду та вуглекислий газ? 4. Які енергетичні процеси відбуваються під час енергетичного обміну: а) перетворення хімічної енергії на механічну; б) перетворення хімічної енергії на теплову; в) перетворення хімічної енергії на електричну; г) звільнення хімічної енергії в клітинах? 5. Визначте кінцеві продукти обміну речовин: а) глюкоза; б) вуглекислий газ та вода; в) сечовина; г) гліцерин та жирні кислоти. 6. Визначте кінцеві продукти розщеплення унаслідок травлення: а) глюкоза; б) вуглекислий газ та вода; в) сечовина; г) гліцерин та жирні кислоти. 7. Які протилежні процеси визначають обмін речовин і енергії в клітині: а) ріст і розмноження; б) пластичний та енергетичний обмін; в) газообмін у клітині й тканинах; г) травлення і всмоктування їжі? 8. Із яких речовин синтезуються молекули білка в клітині: а) із ферментів; б) з амінокислот їжі; в) із гліцерину та жирних кислот; г) із мінеральних солей? 9. Із яких речовин синтезуються молекули жиру: а) із ферментів; б) з амінокислот їжі; в) із гліцерину та жирних кислот; г) із мінеральних солей? 10. Яке значення мають вуглеводи: а) джерело утворення ферментів; б) джерело енергії; в) будівельний матеріал; г) джерело утворення білків? Білет№5 1. Під час огляду новонародженого можна визначити, що в акті дихання бере участь діафрагма. Чим можна пояснити діафрагмове дихання у новонародженої дитини: а) горизонтальним положенням ребер; б) недосконалим мукоциліарним апаратом; в) функціональною незрілістю дихального центру; г) зменшенням просвіту дихальних шляхів? 2. Які функціональні особливості організму новонародженої дитини пояснюють можливе виникнення апное: а) недостатня дренажна функція бронхового дерева; б) слабка екскурсія грудної клітки; в) схильність слизової оболонки трахеї та бронхів до набряку; г) незрілість дихального центру? 3. Яку частоту дихання за 1 хв визначають у дитини віком 2 роки: а) 40—50; б) 25—30; в) 35—40; г) 15—16; ґ) 50—60. 4. Яку частоту дихання за 1 хв визначають у дитини віком 8 міс.: а) 25—30; б) 18—20; в) 15—16; г) 50—60; ґ) 35—40? 5. Які симптоми не викликатимуть занепокоєння у патронажної медсестри під час огляду новонародженого: а) коробковий перкуторний звук; б) пуерильне дихання; в) поверхневе аритмічне дихання; г) тахіпное до 40 за 1 хв; ґ) дрібнопухирчасті хрипи в легенях? 6. Яким є співвідношення між частотою дихання і пульсом у нормі в дитини віком 1 рік: а) 1:4; б) 1:5; в) 1:3:3,5; г) 1:2:2,5; ґ) 1:1,5:2? 7. Яка ЖЄЛ властива дітям віком 4 роки: а) 500 мл; б) 2500 мл; в) 1000 мл; г) 2000 мл? 8. Який показник ЖЄЛ характерний для новонародженої дитини: а) 300 мл; б) 500 мл; в) 100 мл; г) 50 мл; ґ) 150 мл? 9. У якому віці інтенсивно розвиваються решітчасті комірки: а) 2—7 років; б) 14—16 років; в) 7—12 років; г) 18—20 років? 10. Яке дихання є найбільш фізіологічним для 4-місячної дитини: а) бронхове; б) жорстке; в) пуерильне; г) ослаблене везикулярне; ґ) везикулярне? Тести№1 Білет № 1 №1. Особливості нейроендокринної регуляції в процесі росту й розвитку людини. №2. Вікові періоди життя людини. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№2 Білет № 2 №1. Особливості харчування людей літнього віку. №2. Складові розвитку людини. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№3 Білет № 3 №1. Особливості харчування дітей дошкільного та шкільного віку. №2. Періоди дитячого віку. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№4 Білет № 4 №1. Розвиток соматичної та вегетативної нервової системи. №2 Особливості харчування дітей віком до одного року. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№5 Білет № 5 №1. Вікові особливості системи кровотворення. №2. Харчування людини зрілого віку. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№1 Білет № 6 №1. Особливості дихальної системи у віковому аспекті. №2. Розвиток соматичної та вегетативної нервової системи. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№2 Білет № 7 №1. Характеристика демографічної ситуації в Україні та в області. №2. Вікові особливості системи кровотворення. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№3 Білет № 8 №1. Основні показники нормального фізичного та психічного стану дитини. №2. Особливості дихальної системи у віковому аспекті. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№4 Білет № 9 №1. Життєві потреби дитини та засоби їх задоволення. №2. Особливості системи травлення. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№5 Білет № 10 №1. Особливості харчування дітей віком від 1 до 3 років. №2. Обмін речовин та енергії. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№1 Білет № 11 №1. Особливості харчування людей літнього віку. №2. Особливості сечовидільної системи. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№2 Білет № 12 №1. Особливості харчування дітей дошкільного та шкільного віку. №2. Особливості основних аналізаторів у різні періоди життя. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№3 Білет № 13 №1. Вікові особливості системи кровотворення. №2. Формування і розвиток кістяка у віковому аспекті. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№4 Білет № 14 №1. Методи організації медико-соціальної допомоги людям літнього та похилого віку. №2. Оцінювання нервово-психічного розвитку дитини. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№5 Білет № 15 №1.Шляхи подовження тривалості життя.. №2. Способи загартування. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№1 Білет № 16 №1.Психологічні ознаки старіння.. №2. Види і значення масажу. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№2 Білет № 17 №1. Форми обслуговування людей літнього віку. №2.Основні показники нормального фізичного та психічного стану дитини.. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В Тести№3 Білет № 18 №1. Періоди дитячого віку. №2. Характеристика демографічної ситуації в Україні та в області. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№4 Білет № 19 №1. Основні показники нормального фізичного та психічного стану дитини. №2. Показники соціального та емоційного розвитку людини. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№5 Білет № 20 №1. Види і значення масажу. №2. Синдром старіння. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№1 Білет № 21 №1. Способи загартування. №2. Ознаки старіння. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№2 Білет № 22 №1. Оцінювання нервово-психічного розвитку дитини. №2. Форми обслуговування людини літнього віку. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№3 Білет № 23 №1. Формування і розвиток кістяка у віковому аспекті. №2. Психологічні ознаки старіння. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№4 Білет № 24 №1. Особливості основних аналізаторів у різні періоди життя. №2.Шляхи подовження тривалості життя. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№5 Білет № 25 №1. Особливості сечовидільної системи.. №2. Методи організації медико-соціальної допомоги людям літнього та похилого віку. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№1 Білет № 26 №1. Особливості системи травлення. №2. Основні етапи смерті. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№2 Білет № 27 №1. Обмін речовин та енергії. №2. Клінічні ознаки смерті. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№3 Білет № 28 №1.Складові розвитку людини.. №2. Життєві потребі дитини та засоби їх задоволення. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№4 Білет № 29 №1. Вікові періоди життя людини. №2.Особливості харчування дітей віком від 1 до 3 років. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№5 Білет № 30 №1. Особливості харчування дітей дошкільного та шкільного віку. №2. Розвиток соматичної та вегетативної нервової системи. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.

Викладач ЄрофєєваВ.В.

Навчальна дисципліна: «Ріст і розвиток людини».

·         Тема практичного заняття

          «Диференційований залік»          

Група 3А с/с.

Дата:20.12.21.

Вказівки:

1. Номер білета відповідає порядковому номеру прізвища студента у          списку журнала.

2. Відповіді надсилати протягом 30хв.

 

 

Тестові завдання для диференційованого заліку

Білет№1.

1. Де відбувається кровотворення під час мезобластичного періоду ембріонального кровотворення?

 

А. У печінці.

В. В кістковому мозку.

С. В селезінці.

Д. В жовтяничному мішку.

Е. В лімфатичних вузлах.

 

2. Коли відбувається перший фізіологічний перехрест в лейкоформулі крові у дітей?

 

А. В 5-годинному віці.

В. В 5-денному віці.

С. В 5-тижневому віці.

Д. В 5-місячному віці.

Е. В 5-річному віці.

 

3. Коли відбувається другий фізіологічний перехрест в лейкоформулі крові у дітей?

 

А. В 5-годинному віці.

В. В 5-денному віці.

С. В 5-тижневому віці.

Д. В 5-місячному віці.

Е. В 5-річному віці.

 

4. Які клітини переважають у лейкоформулі трьохмісячної дитини?

 

А. Лейкоцити.

В. Лімфоцити.

С. Нейтрофіли.

Д. Моноцити.

Е. Базофіли.

 

 

5. Які клітини переважають у лейкоформулі 3-х річної дитини у нормі?

 

А. Лейкоцити.

В. Лімфоцити.

С. Моноцити.

Д. Нейтрофіли.

Е. Базофіли.

 

 

6. Який фізіологічний об’єм шлунка у школяра віком 12 років:

а) 900 мл;

б) 1300 мл;

в) 600 мл;

г) 1800 мл; ґ) 2200 мл?

 

7. Дитину віком 2 міс. переведено на штучне вигодовування. Вона отримує суміш “Детолакт”. Який характер випорожнень у дитини:

а) кашкоподібний, гомогенний, світло-жовтий;

б) кашкоподібний з домішками слизу;

в) кашкоподібний із неперетравленими грудочками;

г) зеленуватий з домішками слизу і води?

 

8. У дитини віком 2 роки діагностують випадання прямої кишки. Чим це зумовлено:

а) слабкістю брижі кишок;

б) слабким зв’язком слизового і підслизового шару внутрішньої оболонки кишок;

в) відносно більшою довжиною кишок;

г) підвищеною моторикою кишок?

 

9. Що сприяє нормальному акту ссання у новонародженого:

а) малий язик;

б) великий об’єм ротової порожнини;

в) грудочки Біша;

г) товстий язик;

д)суха слизова оболонка ротової порожнини?

 

10. Які ферменти травної системи розщеплюють білки до пептидів:

а) ліпаза;

б) ж овч;

в) амілаза;

г) хлоридна кислота;

д) пепсин?

 

Білет№2

 

1. У якому віці спостерігатиметься відставання в рості, якщо розвивається гіпофізарний нанізм:

а) у період новонародженості;

б) у 2—3 роки;

в) у 4—5 років;

г) у 6—9 років;

д) у період статевого дозрівання?

 

2. У гіпофізі синтезуються тропні гормони окрім:

а) соматотропного;

б) пролактину в) тиротропного;

в) фолікулостимулювального;

ґ) окситоцину.

 

3. На якому етапі внутрішньоутробного розвитку плода відбувається дозрівання клітин кори надниркових залоз і пришвидшується утворення кортикальних гормонів:

а) на 7-му тижні;

б) на 7-му місяці;

в) на 3-му місяці;

г) на 9-му місяці;

д) наприкінці внутрішньоутробного розвитку?

 

4. На якому етапі внутрішньоутробного розвитку в плода концентрація соматотропіну в крові стає в 100 разів вищою, аніж у дорослих:

а) на 3-му місяці;

б) на 5—8-му тижні;

в) на 5—8-му місяці;

г) на 10—12-му тижні;

д) наприкінці внутрішньоутробного розвитку?

 

5. Яке захворювання розвивається в разі посилення продукування соматотропіну, якщо вже закрилися зони росту:

а) гіпофізарна кахексія;

б) хвороба Іценка—Кушінга;

в) гіпофізарний нанізм;

г) акромегалія;

д) гіпофізарний гігантизм?

 

6. Абсолютна чи відносна нестача гормону вазопресину внаслідок травми голови призводить до:

а) підвищеного відчуття спраги, поліурії;

б) м’язової та артеріальної гіпотензії;

в) розвитку остеопорозу;

г) розвитку ожиріння за жіночим типом;

д) пізнього закриття епіфізних зон.

 

7. Для якого захворювання характерна затримка статевого розвитку з вірильним синдромом у дівчат та відкладанням жиру на шиї, верхній частині тулуба:

а) гіпофізарного нанізму;

б) нецукрового діабету;

в) хвороби Іценка—Кушінга;

г) гіпофізарної кахексії;

д) бронзової хвороби?

 

8. Проявами вродженого гіиотирозу в дитини можуть бути перераховані симптоми окрім:

а) маси тіла одразу після народження менш ніж 2500 г;

б) тривалої жовтяниці;

в) низького тембру голосу під час крику;

г) ослаблення смоктального рефлексу; ґ) гіпотермії.

 

9. Для цукрового діабету характерні всі перераховані прояви окрім:

а) гіперглікемії;

б) глюкозурії;

в) гіпокетонурії;

г) поліурії;

д) полідипсії.

 

10. Який симптом характерний для гіпоглікемічного стану:

а) знижений м’язовий тонус очних яблук;

б) ацетон у сечі;

в) підвищений артеріальний тиск;

г) тремтіння пальців;

 

 

 

Білет№3 1. У дитини 5 днів від народження проводять оцінювання імунологічних критеріїв за аналізами крові. Який із критеріїв відповідає фізіологічній нормі, якщо:

' а) лімфоцитів у периферійній крові — 46 %;

б) імуноглобулінів А в сироватці крові не визначають

в) нейтрофілів у периферійній крові — 44 %;

г) рівень імуноглобуліну М у сироватці такий, як у дорослих; ґ) рівень імуноглобулінів G такий, як у дорослих?

 

2. На якому тижні ембріонального розвитку формується фагоцитарна функція нейтрофілів:

а) 3—4-му;

б) 5—6-му;

в) 17—19-му;

г) 20—22-му; ґ) 26—28-му?

 

3. Під час ембріогенезу з’являються острівці, які продукують клітини мегалобласти. Такі острівці містяться у:

а) печінці;

б) кістковому мозку;

в) селезінці;

г) стінці жовчного міхура; ґ) лімфатичних вузлах.

 

4. Який об’єм крові (мл/кг) визначають у новонароджених дітей:

а) 50—70;

б) 30—50;

в) 70—90;

г) 140—150; ґ) 100—120?

 

5. Яке гематокритне число характерне для крові дорослої людини:

а) 50—52 %;

б) 35—37%;

в) 32—35%;

г) 39—12%; ґ)42—45 %?

 

6. Який pH крові визначають у дітей і дорослих:

а) 7,35—7,40;

б) 6,4-7,0;

в) 7,13—7,23;

г) 7,40—7,43; ґ) 7,43—7,50?

 

7. Яку кількість еритроцитів визначають у крові новонародженої дитини в 1-й день життя:

а) 4,0—4,5 • 1012;

б) 4,5—5,0-101

в) 5,0—5,5 • 1012;

г) 7,0—7,2-Ю12;

д) 3,5—4,0 • 1012?

 

8. Яку кількість еритроцитів визначають у новонародженої дитини на 5-й день життя:

а) 4,0—4,5 • 1012;

б) 4,5—5,0* 1012

в) 5,0—5,5 • 1012;

г) 7,0—7,2 • 1012; ґ) 3,5—4,0 • 1012?

 

 

 

 

 

 

9. Які зміни відбуваються в кістковому мозку осіб старечого віку:

а) збільшується кількість плазматичних клітин, фагоцитів, макрофагів;

б) збільшується кількість мегакаріоцитів;

в) збільшується кількість бластних клітин — родоначальників клітин крові;

г) порушується дозрівання бластних клітин — родоначальників клітин крові;

д) припиняються компенсаторні процеси?

 

10. Яким препаратом проводять сезонну профілактику ревматизму:

а) біциліном-1;

б) біциліном-6;

в) біциліном-5;

г) оксациліном;

 

 

Білет№4

 

1. Що таке пластичний обмін:

а) виділення кінцевих продуктів обміну речовин у навколишнє середовище;

б) сукупність реакцій біосинтезу речовин;

в) сукупність реакцій окиснення і розпаду речовин;

г) виділення травних соків у шлунок та кишки?

 

2. Що таке енергетичний обмін:

а) сукупність реакцій окиснення і розпаду речовин у клітині;

б) розщеплення складних органічних речовин у травному каналі;

в) виділення кінцевих продуктів обміну речовин у навколишнє середовище;

г) сукупність реакцій біосинтезу речовин у клітині?

 

3. Які перетворення відбуваються з органічними речовинами під час енергетичного обміну:

а) окиснення і розпад білків;

б) окиснення і розпад амінокислот;

в) синтез глюкози з води та вуглекислого газу;

г) окиснення і розпад глюкози на воду та вуглекислий газ?

 

4. Які енергетичні процеси відбуваються під час енергетичного обміну:

а) перетворення хімічної енергії на механічну;

б) перетворення хімічної енергії на теплову;

в) перетворення хімічної енергії на електричну;

г) звільнення хімічної енергії в клітинах?

 

5. Визначте кінцеві продукти обміну речовин:

а) глюкоза;

б) вуглекислий газ та вода;

в) сечовина;

г) гліцерин та жирні кислоти.

 

6. Визначте кінцеві продукти розщеплення

унаслідок травлення:

а) глюкоза;

б) вуглекислий газ та вода;

в) сечовина;

г) гліцерин та жирні кислоти.

 

7. Які протилежні процеси визначають обмін речовин і енергії в клітині:

а) ріст і розмноження;

б) пластичний та енергетичний обмін;

в) газообмін у клітині й тканинах;

г) травлення і всмоктування їжі?

 

8. Із яких речовин синтезуються молекули білка в клітині:

а) із ферментів;

б) з амінокислот їжі;

в) із гліцерину та жирних кислот;

г) із мінеральних солей?

 

9. Із яких речовин синтезуються молекули жиру:

а) із ферментів;

б) з амінокислот їжі;

в) із гліцерину та жирних кислот;

г) із мінеральних солей?

 

10. Яке значення мають вуглеводи:

а) джерело утворення ферментів;

б) джерело енергії;

в) будівельний матеріал;

г) джерело утворення білків?

 

Білет№5

 

1. Під час огляду новонародженого можна визначити, що в акті дихання бере участь діафрагма. Чим можна пояснити діафрагмове дихання у новонародженої дитини:

а) горизонтальним положенням ребер;

б) недосконалим мукоциліарним апаратом;

в) функціональною незрілістю дихального центру;

г) зменшенням просвіту дихальних шляхів?

 

2. Які функціональні особливості організму новонародженої дитини пояснюють можливе виникнення апное:

а) недостатня дренажна функція бронхового дерева;

б) слабка екскурсія грудної клітки;

в) схильність слизової оболонки трахеї та бронхів до набряку;

г) незрілість дихального центру?

 

3. Яку частоту дихання за 1 хв визначають у дитини віком 2 роки:

а) 40—50;

б) 25—30;

в) 35—40;

г) 15—16; ґ) 50—60.

 

4. Яку частоту дихання за 1 хв визначають у дитини віком 8 міс.:

а) 25—30;

б) 18—20;

в) 15—16;

г) 50—60; ґ) 35—40?

 

5. Які симптоми не викликатимуть занепокоєння у патронажної медсестри під час огляду новонародженого:

а) коробковий перкуторний звук;

б) пуерильне дихання;

в) поверхневе аритмічне дихання;

г) тахіпное до 40 за 1 хв;

ґ) дрібнопухирчасті хрипи в легенях?

 

6. Яким є співвідношення між частотою дихання і пульсом у нормі в дитини віком 1 рік:

а) 1:4;

б) 1:5;

в) 1:3:3,5;

г) 1:2:2,5; ґ) 1:1,5:2?

 

 

7. Яка ЖЄЛ властива дітям віком 4 роки:

а) 500 мл;

б) 2500 мл;

в) 1000 мл;

г) 2000 мл?

 

8. Який показник ЖЄЛ характерний для новонародженої дитини:

а) 300 мл;

б) 500 мл;

в) 100 мл;

г) 50 мл; ґ) 150 мл?

 

9. У якому віці інтенсивно розвиваються решітчасті комірки:

а) 2—7 років;

б) 14—16 років;

в) 7—12 років;

г) 18—20 років?

 

10. Яке дихання є найбільш фізіологічним для 4-місячної дитини:

а) бронхове;

б) жорстке;

в) пуерильне;

г) ослаблене везикулярне; ґ) везикулярне?

 

 

Тести№1

Білет № 1

№1.  Особливості нейроендокринної регуляції в процесі росту й розвитку людини.

 

№2.  Вікові періоди життя людини.

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

Тести№2

                                                                     Білет  № 2

№1.  Особливості харчування людей літнього віку.

 

№2.  Складові розвитку людини.

 

                                   Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.

 

Тести№3

Білет № 3

№1.   Особливості харчування дітей дошкільного та шкільного віку.

 

№2.   Періоди дитячого віку.

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

 

Тести№4

 

Білет № 4

            №1.   Розвиток соматичної та вегетативної нервової системи.

 

№2   Особливості харчування дітей віком до одного року.

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

 

Тести№5

Білет № 5

№1.   Вікові особливості системи кровотворення.

 

№2.    Харчування людини зрілого віку.

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

Тести№1

Білет № 6

            №1.   Особливості дихальної системи у віковому аспекті.

 

№2. Розвиток соматичної та вегетативної нервової системи.

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

Тести№2

Білет № 7

            №1. Характеристика демографічної ситуації в Україні та в області.

 

№2. Вікові особливості системи кровотворення.

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

Тести№3

 

Білет № 8

            №1.  Основні показники нормального фізичного та психічного стану дитини.

 

№2.  Особливості дихальної системи у віковому аспекті.

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

 

Тести№4

Білет № 9

            №1.  Життєві потреби дитини та засоби їх задоволення.

 

№2.   Особливості системи травлення.

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

Тести№5

Білет № 10

№1.  Особливості харчування дітей віком від 1 до 3 років.

 

№2.   Обмін речовин та енергії.

Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

Тести№1

Білет № 11

            №1. Особливості харчування людей літнього віку.

             №2. Особливості сечовидільної системи.

 

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

 

 

 

 

Тести№2

Білет № 12

            №1. Особливості харчування дітей дошкільного та шкільного віку.

 

№2. Особливості основних аналізаторів у різні періоди життя.

 

            Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

Тести№3

Білет № 13

            №1. Вікові особливості системи кровотворення.

 

№2. Формування і розвиток кістяка у віковому аспекті.

 

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

 

Тести№4

 

Білет № 14

          №1. Методи організації медико-соціальної допомоги людям літнього та похилого віку.

 

№2. Оцінювання нервово-психічного розвитку дитини.

 

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

Тести№5

Білет № 15

            №1.Шляхи подовження тривалості життя..

 

№2. Способи загартування.

 

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

 

 

Тести№1

Білет № 16

            №1.Психологічні ознаки старіння..

 

№2. Види і значення масажу.

 

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

Тести№2

Білет № 17

            №1. Форми обслуговування людей літнього віку.

 

№2.Основні показники нормального фізичного та психічного стану дитини..

 

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В

 

Тести№3

Білет № 18

            №1. Періоди дитячого віку.

 

№2. Характеристика демографічної ситуації в Україні та в області.

 

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

Тести№4

Білет № 19

            №1. Основні показники нормального фізичного та психічного стану дитини.

№2. Показники соціального та емоційного розвитку людини.

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

Тести№5

Білет № 20

            №1. Види і значення масажу.

 

№2. Синдром старіння.

 

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

 

Тести№1

Білет № 21

            №1. Способи загартування.

 

№2. Ознаки старіння.

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

 

Тести№2

Білет № 22

            №1. Оцінювання нервово-психічного розвитку дитини.

№2. Форми обслуговування людини літнього віку.

 

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

 

Тести№3    Білет № 23

            №1. Формування і розвиток кістяка у віковому аспекті.

№2. Психологічні ознаки старіння.

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

 

 

Тести№4

Білет № 24

            №1. Особливості основних аналізаторів у різні періоди життя.

№2.Шляхи подовження тривалості життя.

 

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

 

 

 

Тести№5

Білет № 25

            №1. Особливості сечовидільної системи..

 

№2. Методи організації медико-соціальної допомоги людям літнього та похилого       віку.

 

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

Тести№1

Білет № 26

            №1. Особливості системи травлення.

 

№2. Основні етапи смерті.

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

Тести№2

Білет № 27

            №1. Обмін речовин та енергії.

№2. Клінічні ознаки смерті.

 

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

 

 

Тести№3

Білет № 28

            №1.Складові розвитку людини..

 

№2. Життєві потребі дитини та засоби їх задоволення.

 

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

 

 

 

Тести№4

Білет № 29

            №1. Вікові періоди життя людини.

№2.Особливості харчування дітей віком від 1 до 3 років.

 

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.

 

 

Тести№5

 

Білет № 30

            №1. Особливості харчування дітей дошкільного та шкільного віку.

 

№2. Розвиток соматичної та вегетативної нервової системи.

 

 

                                   Викладач _______________________________  Єрофєєва В.В.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Викладач Єрофєєва В.В. Предмет Хірургія Дата: 11.10.21. Тема лекційного заняття: «Ушкодження та гострі захворювання органів черевної порожнини.» Група 4 Б л/с

17.11.2021 Хірургія 3А л/с Тема практичного заняття№12: «Оперативна хірургічна техніка»

Єрофєєва В.В. Предмет Хірургія Група 3А л/с Тема практичного заняття№11: «Ускладнення гемотрансфузій. » Дата: 11.11.21.