Викладач ЄрофєєваВ.В. Навчальна дисципліна: «Ріст і розвиток людини». • Тема практичного заняття «Диференційований залік» Група 3А с/с. Дата:20.12.21. Вказівки: 1. Номер білета відповідає порядковому номеру прізвища студента у списку журнала. 2. Відповіді надсилати протягом 30хв. Тестові завдання для диференційованого заліку Білет№1. 1. Де відбувається кровотворення під час мезобластичного періоду ембріонального кровотворення? А. У печінці. В. В кістковому мозку. С. В селезінці. Д. В жовтяничному мішку. Е. В лімфатичних вузлах. 2. Коли відбувається перший фізіологічний перехрест в лейкоформулі крові у дітей? А. В 5-годинному віці. В. В 5-денному віці. С. В 5-тижневому віці. Д. В 5-місячному віці. Е. В 5-річному віці. 3. Коли відбувається другий фізіологічний перехрест в лейкоформулі крові у дітей? А. В 5-годинному віці. В. В 5-денному віці. С. В 5-тижневому віці. Д. В 5-місячному віці. Е. В 5-річному віці. 4. Які клітини переважають у лейкоформулі трьохмісячної дитини? А. Лейкоцити. В. Лімфоцити. С. Нейтрофіли. Д. Моноцити. Е. Базофіли. 5. Які клітини переважають у лейкоформулі 3-х річної дитини у нормі? А. Лейкоцити. В. Лімфоцити. С. Моноцити. Д. Нейтрофіли. Е. Базофіли. 6. Який фізіологічний об’єм шлунка у школяра віком 12 років: а) 900 мл; б) 1300 мл; в) 600 мл; г) 1800 мл; ґ) 2200 мл? 7. Дитину віком 2 міс. переведено на штучне вигодовування. Вона отримує суміш “Детолакт”. Який характер випорожнень у дитини: а) кашкоподібний, гомогенний, світло-жовтий; б) кашкоподібний з домішками слизу; в) кашкоподібний із неперетравленими грудочками; г) зеленуватий з домішками слизу і води? 8. У дитини віком 2 роки діагностують випадання прямої кишки. Чим це зумовлено: а) слабкістю брижі кишок; б) слабким зв’язком слизового і підслизового шару внутрішньої оболонки кишок; в) відносно більшою довжиною кишок; г) підвищеною моторикою кишок? 9. Що сприяє нормальному акту ссання у новонародженого: а) малий язик; б) великий об’єм ротової порожнини; в) грудочки Біша; г) товстий язик; д)суха слизова оболонка ротової порожнини? 10. Які ферменти травної системи розщеплюють білки до пептидів: а) ліпаза; б) ж овч; в) амілаза; г) хлоридна кислота; д) пепсин? Білет№2 1. У якому віці спостерігатиметься відставання в рості, якщо розвивається гіпофізарний нанізм: а) у період новонародженості; б) у 2—3 роки; в) у 4—5 років; г) у 6—9 років; д) у період статевого дозрівання? 2. У гіпофізі синтезуються тропні гормони окрім: а) соматотропного; б) пролактину в) тиротропного; в) фолікулостимулювального; ґ) окситоцину. 3. На якому етапі внутрішньоутробного розвитку плода відбувається дозрівання клітин кори надниркових залоз і пришвидшується утворення кортикальних гормонів: а) на 7-му тижні; б) на 7-му місяці; в) на 3-му місяці; г) на 9-му місяці; д) наприкінці внутрішньоутробного розвитку? 4. На якому етапі внутрішньоутробного розвитку в плода концентрація соматотропіну в крові стає в 100 разів вищою, аніж у дорослих: а) на 3-му місяці; б) на 5—8-му тижні; в) на 5—8-му місяці; г) на 10—12-му тижні; д) наприкінці внутрішньоутробного розвитку? 5. Яке захворювання розвивається в разі посилення продукування соматотропіну, якщо вже закрилися зони росту: а) гіпофізарна кахексія; б) хвороба Іценка—Кушінга; в) гіпофізарний нанізм; г) акромегалія; д) гіпофізарний гігантизм? 6. Абсолютна чи відносна нестача гормону вазопресину внаслідок травми голови призводить до: а) підвищеного відчуття спраги, поліурії; б) м’язової та артеріальної гіпотензії; в) розвитку остеопорозу; г) розвитку ожиріння за жіночим типом; д) пізнього закриття епіфізних зон. 7. Для якого захворювання характерна затримка статевого розвитку з вірильним синдромом у дівчат та відкладанням жиру на шиї, верхній частині тулуба: а) гіпофізарного нанізму; б) нецукрового діабету; в) хвороби Іценка—Кушінга; г) гіпофізарної кахексії; д) бронзової хвороби? 8. Проявами вродженого гіиотирозу в дитини можуть бути перераховані симптоми окрім: а) маси тіла одразу після народження менш ніж 2500 г; б) тривалої жовтяниці; в) низького тембру голосу під час крику; г) ослаблення смоктального рефлексу; ґ) гіпотермії. 9. Для цукрового діабету характерні всі перераховані прояви окрім: а) гіперглікемії; б) глюкозурії; в) гіпокетонурії; г) поліурії; д) полідипсії. 10. Який симптом характерний для гіпоглікемічного стану: а) знижений м’язовий тонус очних яблук; б) ацетон у сечі; в) підвищений артеріальний тиск; г) тремтіння пальців; Білет№3 1. У дитини 5 днів від народження проводять оцінювання імунологічних критеріїв за аналізами крові. Який із критеріїв відповідає фізіологічній нормі, якщо: ' а) лімфоцитів у периферійній крові — 46 %; б) імуноглобулінів А в сироватці крові не визначають в) нейтрофілів у периферійній крові — 44 %; г) рівень імуноглобуліну М у сироватці такий, як у дорослих; ґ) рівень імуноглобулінів G такий, як у дорослих? 2. На якому тижні ембріонального розвитку формується фагоцитарна функція нейтрофілів: а) 3—4-му; б) 5—6-му; в) 17—19-му; г) 20—22-му; ґ) 26—28-му? 3. Під час ембріогенезу з’являються острівці, які продукують клітини мегалобласти. Такі острівці містяться у: а) печінці; б) кістковому мозку; в) селезінці; г) стінці жовчного міхура; ґ) лімфатичних вузлах. 4. Який об’єм крові (мл/кг) визначають у новонароджених дітей: а) 50—70; б) 30—50; в) 70—90; г) 140—150; ґ) 100—120? 5. Яке гематокритне число характерне для крові дорослої людини: а) 50—52 %; б) 35—37%; в) 32—35%; г) 39—12%; ґ)42—45 %? 6. Який pH крові визначають у дітей і дорослих: а) 7,35—7,40; б) 6,4-7,0; в) 7,13—7,23; г) 7,40—7,43; ґ) 7,43—7,50? 7. Яку кількість еритроцитів визначають у крові новонародженої дитини в 1-й день життя: а) 4,0—4,5 • 1012; б) 4,5—5,0-101 в) 5,0—5,5 • 1012; г) 7,0—7,2-Ю12; д) 3,5—4,0 • 1012? 8. Яку кількість еритроцитів визначають у новонародженої дитини на 5-й день життя: а) 4,0—4,5 • 1012; б) 4,5—5,0* 1012 в) 5,0—5,5 • 1012; г) 7,0—7,2 • 1012; ґ) 3,5—4,0 • 1012? 9. Які зміни відбуваються в кістковому мозку осіб старечого віку: а) збільшується кількість плазматичних клітин, фагоцитів, макрофагів; б) збільшується кількість мегакаріоцитів; в) збільшується кількість бластних клітин — родоначальників клітин крові; г) порушується дозрівання бластних клітин — родоначальників клітин крові; д) припиняються компенсаторні процеси? 10. Яким препаратом проводять сезонну профілактику ревматизму: а) біциліном-1; б) біциліном-6; в) біциліном-5; г) оксациліном; Білет№4 1. Що таке пластичний обмін: а) виділення кінцевих продуктів обміну речовин у навколишнє середовище; б) сукупність реакцій біосинтезу речовин; в) сукупність реакцій окиснення і розпаду речовин; г) виділення травних соків у шлунок та кишки? 2. Що таке енергетичний обмін: а) сукупність реакцій окиснення і розпаду речовин у клітині; б) розщеплення складних органічних речовин у травному каналі; в) виділення кінцевих продуктів обміну речовин у навколишнє середовище; г) сукупність реакцій біосинтезу речовин у клітині? 3. Які перетворення відбуваються з органічними речовинами під час енергетичного обміну: а) окиснення і розпад білків; б) окиснення і розпад амінокислот; в) синтез глюкози з води та вуглекислого газу; г) окиснення і розпад глюкози на воду та вуглекислий газ? 4. Які енергетичні процеси відбуваються під час енергетичного обміну: а) перетворення хімічної енергії на механічну; б) перетворення хімічної енергії на теплову; в) перетворення хімічної енергії на електричну; г) звільнення хімічної енергії в клітинах? 5. Визначте кінцеві продукти обміну речовин: а) глюкоза; б) вуглекислий газ та вода; в) сечовина; г) гліцерин та жирні кислоти. 6. Визначте кінцеві продукти розщеплення унаслідок травлення: а) глюкоза; б) вуглекислий газ та вода; в) сечовина; г) гліцерин та жирні кислоти. 7. Які протилежні процеси визначають обмін речовин і енергії в клітині: а) ріст і розмноження; б) пластичний та енергетичний обмін; в) газообмін у клітині й тканинах; г) травлення і всмоктування їжі? 8. Із яких речовин синтезуються молекули білка в клітині: а) із ферментів; б) з амінокислот їжі; в) із гліцерину та жирних кислот; г) із мінеральних солей? 9. Із яких речовин синтезуються молекули жиру: а) із ферментів; б) з амінокислот їжі; в) із гліцерину та жирних кислот; г) із мінеральних солей? 10. Яке значення мають вуглеводи: а) джерело утворення ферментів; б) джерело енергії; в) будівельний матеріал; г) джерело утворення білків? Білет№5 1. Під час огляду новонародженого можна визначити, що в акті дихання бере участь діафрагма. Чим можна пояснити діафрагмове дихання у новонародженої дитини: а) горизонтальним положенням ребер; б) недосконалим мукоциліарним апаратом; в) функціональною незрілістю дихального центру; г) зменшенням просвіту дихальних шляхів? 2. Які функціональні особливості організму новонародженої дитини пояснюють можливе виникнення апное: а) недостатня дренажна функція бронхового дерева; б) слабка екскурсія грудної клітки; в) схильність слизової оболонки трахеї та бронхів до набряку; г) незрілість дихального центру? 3. Яку частоту дихання за 1 хв визначають у дитини віком 2 роки: а) 40—50; б) 25—30; в) 35—40; г) 15—16; ґ) 50—60. 4. Яку частоту дихання за 1 хв визначають у дитини віком 8 міс.: а) 25—30; б) 18—20; в) 15—16; г) 50—60; ґ) 35—40? 5. Які симптоми не викликатимуть занепокоєння у патронажної медсестри під час огляду новонародженого: а) коробковий перкуторний звук; б) пуерильне дихання; в) поверхневе аритмічне дихання; г) тахіпное до 40 за 1 хв; ґ) дрібнопухирчасті хрипи в легенях? 6. Яким є співвідношення між частотою дихання і пульсом у нормі в дитини віком 1 рік: а) 1:4; б) 1:5; в) 1:3:3,5; г) 1:2:2,5; ґ) 1:1,5:2? 7. Яка ЖЄЛ властива дітям віком 4 роки: а) 500 мл; б) 2500 мл; в) 1000 мл; г) 2000 мл? 8. Який показник ЖЄЛ характерний для новонародженої дитини: а) 300 мл; б) 500 мл; в) 100 мл; г) 50 мл; ґ) 150 мл? 9. У якому віці інтенсивно розвиваються решітчасті комірки: а) 2—7 років; б) 14—16 років; в) 7—12 років; г) 18—20 років? 10. Яке дихання є найбільш фізіологічним для 4-місячної дитини: а) бронхове; б) жорстке; в) пуерильне; г) ослаблене везикулярне; ґ) везикулярне? Тести№1 Білет № 1 №1. Особливості нейроендокринної регуляції в процесі росту й розвитку людини. №2. Вікові періоди життя людини. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№2 Білет № 2 №1. Особливості харчування людей літнього віку. №2. Складові розвитку людини. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№3 Білет № 3 №1. Особливості харчування дітей дошкільного та шкільного віку. №2. Періоди дитячого віку. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№4 Білет № 4 №1. Розвиток соматичної та вегетативної нервової системи. №2 Особливості харчування дітей віком до одного року. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№5 Білет № 5 №1. Вікові особливості системи кровотворення. №2. Харчування людини зрілого віку. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№1 Білет № 6 №1. Особливості дихальної системи у віковому аспекті. №2. Розвиток соматичної та вегетативної нервової системи. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№2 Білет № 7 №1. Характеристика демографічної ситуації в Україні та в області. №2. Вікові особливості системи кровотворення. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№3 Білет № 8 №1. Основні показники нормального фізичного та психічного стану дитини. №2. Особливості дихальної системи у віковому аспекті. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№4 Білет № 9 №1. Життєві потреби дитини та засоби їх задоволення. №2. Особливості системи травлення. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№5 Білет № 10 №1. Особливості харчування дітей віком від 1 до 3 років. №2. Обмін речовин та енергії. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№1 Білет № 11 №1. Особливості харчування людей літнього віку. №2. Особливості сечовидільної системи. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№2 Білет № 12 №1. Особливості харчування дітей дошкільного та шкільного віку. №2. Особливості основних аналізаторів у різні періоди життя. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№3 Білет № 13 №1. Вікові особливості системи кровотворення. №2. Формування і розвиток кістяка у віковому аспекті. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№4 Білет № 14 №1. Методи організації медико-соціальної допомоги людям літнього та похилого віку. №2. Оцінювання нервово-психічного розвитку дитини. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№5 Білет № 15 №1.Шляхи подовження тривалості життя.. №2. Способи загартування. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№1 Білет № 16 №1.Психологічні ознаки старіння.. №2. Види і значення масажу. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№2 Білет № 17 №1. Форми обслуговування людей літнього віку. №2.Основні показники нормального фізичного та психічного стану дитини.. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В Тести№3 Білет № 18 №1. Періоди дитячого віку. №2. Характеристика демографічної ситуації в Україні та в області. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№4 Білет № 19 №1. Основні показники нормального фізичного та психічного стану дитини. №2. Показники соціального та емоційного розвитку людини. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№5 Білет № 20 №1. Види і значення масажу. №2. Синдром старіння. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№1 Білет № 21 №1. Способи загартування. №2. Ознаки старіння. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№2 Білет № 22 №1. Оцінювання нервово-психічного розвитку дитини. №2. Форми обслуговування людини літнього віку. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№3 Білет № 23 №1. Формування і розвиток кістяка у віковому аспекті. №2. Психологічні ознаки старіння. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№4 Білет № 24 №1. Особливості основних аналізаторів у різні періоди життя. №2.Шляхи подовження тривалості життя. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№5 Білет № 25 №1. Особливості сечовидільної системи.. №2. Методи організації медико-соціальної допомоги людям літнього та похилого віку. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№1 Білет № 26 №1. Особливості системи травлення. №2. Основні етапи смерті. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№2 Білет № 27 №1. Обмін речовин та енергії. №2. Клінічні ознаки смерті. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№3 Білет № 28 №1.Складові розвитку людини.. №2. Життєві потребі дитини та засоби їх задоволення. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№4 Білет № 29 №1. Вікові періоди життя людини. №2.Особливості харчування дітей віком від 1 до 3 років. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В. Тести№5 Білет № 30 №1. Особливості харчування дітей дошкільного та шкільного віку. №2. Розвиток соматичної та вегетативної нервової системи. Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Викладач ЄрофєєваВ.В.
Навчальна
дисципліна: «Ріст і розвиток людини».
·
Тема практичного заняття
«Диференційований залік»
Група 3А с/с.
Дата:20.12.21.
Вказівки:
1. Номер білета
відповідає порядковому номеру прізвища студента у списку журнала.
2. Відповіді
надсилати протягом 30хв.
Тестові завдання для диференційованого заліку
Білет№1.
1. Де відбувається кровотворення під час мезобластичного періоду ембріонального кровотворення?
А. У печінці.
В. В кістковому мозку.
С. В селезінці.
Д. В жовтяничному мішку.
Е. В лімфатичних вузлах.
2. Коли відбувається перший фізіологічний перехрест в лейкоформулі крові у дітей?
А. В 5-годинному віці.
В. В 5-денному віці.
С. В 5-тижневому віці.
Д. В 5-місячному віці.
Е. В 5-річному віці.
3. Коли відбувається другий фізіологічний перехрест в лейкоформулі крові у дітей?
А. В 5-годинному віці.
В. В 5-денному віці.
С. В 5-тижневому віці.
Д. В 5-місячному віці.
Е. В 5-річному віці.
4. Які клітини переважають у лейкоформулі трьохмісячної дитини?
А. Лейкоцити.
В. Лімфоцити.
С. Нейтрофіли.
Д. Моноцити.
Е. Базофіли.
5. Які клітини переважають у лейкоформулі 3-х річної дитини у нормі?
А. Лейкоцити.
В. Лімфоцити.
С. Моноцити.
Д. Нейтрофіли.
Е. Базофіли.
6. Який
фізіологічний об’єм шлунка у школяра віком 12 років:
а) 900 мл;
б) 1300 мл;
в) 600 мл;
г) 1800 мл; ґ)
2200 мл?
7. Дитину
віком 2 міс. переведено на штучне вигодовування. Вона отримує суміш “Детолакт”.
Який характер випорожнень у дитини:
а)
кашкоподібний, гомогенний, світло-жовтий;
б)
кашкоподібний з домішками слизу;
в)
кашкоподібний із неперетравленими грудочками;
г) зеленуватий
з домішками слизу і води?
8. У дитини віком 2 роки діагностують
випадання прямої кишки. Чим це зумовлено:
а) слабкістю
брижі кишок;
б) слабким
зв’язком слизового і підслизового шару внутрішньої оболонки кишок;
в) відносно
більшою довжиною кишок;
г) підвищеною
моторикою кишок?
9. Що
сприяє нормальному акту ссання у новонародженого:
а) малий язик;
б) великий
об’єм ротової порожнини;
в) грудочки
Біша;
г) товстий язик;
д)суха
слизова оболонка ротової порожнини?
10. Які
ферменти травної системи розщеплюють білки до пептидів:
а) ліпаза;
б) ж овч;
в) амілаза;
г) хлоридна
кислота;
д) пепсин?
Білет№2
1. У якому віці спостерігатиметься відставання в рості,
якщо розвивається гіпофізарний нанізм:
а) у період
новонародженості;
б) у 2—3 роки;
в) у 4—5
років;
г) у 6—9
років;
д)
у період статевого дозрівання?
2. У
гіпофізі синтезуються тропні гормони окрім:
а)
соматотропного;
б) пролактину в) тиротропного;
в)
фолікулостимулювального;
ґ) окситоцину.
3. На якому етапі внутрішньоутробного розвитку плода
відбувається дозрівання клітин кори надниркових залоз і пришвидшується
утворення кортикальних гормонів:
а) на 7-му
тижні;
б) на 7-му
місяці;
в) на 3-му
місяці;
г) на 9-му
місяці;
д)
наприкінці внутрішньоутробного розвитку?
4. На якому
етапі внутрішньоутробного розвитку в плода концентрація соматотропіну в крові
стає в 100 разів вищою, аніж у дорослих:
а) на 3-му
місяці;
б) на 5—8-му
тижні;
в) на 5—8-му
місяці;
г) на 10—12-му
тижні;
д)
наприкінці внутрішньоутробного розвитку?
5. Яке
захворювання розвивається в разі посилення продукування соматотропіну, якщо вже
закрилися зони росту:
а) гіпофізарна
кахексія;
б) хвороба
Іценка—Кушінга;
в)
гіпофізарний нанізм;
г)
акромегалія;
д)
гіпофізарний гігантизм?
6.
Абсолютна чи відносна нестача гормону вазопресину внаслідок травми голови
призводить до:
а) підвищеного
відчуття спраги, поліурії;
б) м’язової та
артеріальної гіпотензії;
в) розвитку
остеопорозу;
г) розвитку
ожиріння за жіночим типом;
д)
пізнього закриття епіфізних зон.
7. Для
якого захворювання характерна затримка статевого розвитку з вірильним синдромом
у дівчат та відкладанням жиру на шиї, верхній частині тулуба:
а)
гіпофізарного нанізму;
б) нецукрового діабету;
в) хвороби Іценка—Кушінга;
г) гіпофізарної кахексії;
д) бронзової хвороби?
8. Проявами
вродженого гіиотирозу в дитини можуть бути перераховані симптоми окрім:
а) маси тіла
одразу після народження менш ніж 2500 г;
б) тривалої
жовтяниці;
в) низького
тембру голосу під час крику;
г) ослаблення
смоктального рефлексу; ґ) гіпотермії.
9. Для
цукрового діабету характерні всі перераховані прояви окрім:
а)
гіперглікемії;
б) глюкозурії;
в) гіпокетонурії;
г) поліурії;
д)
полідипсії.
10. Який
симптом характерний для гіпоглікемічного стану:
а) знижений
м’язовий тонус очних яблук;
б) ацетон у
сечі;
в) підвищений
артеріальний тиск;
г) тремтіння пальців;
Білет№3 1. У дитини 5 днів від народження проводять
оцінювання імунологічних критеріїв за аналізами крові. Який із критеріїв
відповідає фізіологічній нормі, якщо:
' а)
лімфоцитів у периферійній крові — 46 %;
б)
імуноглобулінів А в сироватці крові не визначають
в) нейтрофілів
у периферійній крові — 44 %;
г) рівень
імуноглобуліну М у сироватці такий, як у дорослих; ґ) рівень імуноглобулінів G
такий, як у дорослих?
2. На якому
тижні ембріонального розвитку формується фагоцитарна функція нейтрофілів:
а) 3—4-му;
б) 5—6-му;
в) 17—19-му;
г) 20—22-му; ґ)
26—28-му?
3. Під час
ембріогенезу з’являються острівці, які продукують клітини мегалобласти. Такі
острівці містяться у:
а) печінці;
б) кістковому
мозку;
в) селезінці;
г) стінці
жовчного міхура; ґ) лімфатичних вузлах.
4. Який
об’єм крові (мл/кг) визначають у новонароджених дітей:
а) 50—70;
б) 30—50;
в) 70—90;
г) 140—150; ґ)
100—120?
5. Яке
гематокритне число характерне для крові дорослої людини:
а) 50—52 %;
б) 35—37%;
в) 32—35%;
г) 39—12%;
ґ)42—45 %?
6. Який pH
крові визначають у дітей і дорослих:
а) 7,35—7,40;
б) 6,4-7,0;
в) 7,13—7,23;
г) 7,40—7,43;
ґ) 7,43—7,50?
7. Яку
кількість еритроцитів визначають у крові новонародженої дитини в 1-й день
життя:
а) 4,0—4,5 •
1012;
б) 4,5—5,0-101
в) 5,0—5,5 •
1012;
г)
7,0—7,2-Ю12;
д)
3,5—4,0 • 1012?
8. Яку
кількість еритроцитів визначають у новонародженої дитини на 5-й день життя:
а) 4,0—4,5 •
1012;
б) 4,5—5,0*
1012
в) 5,0—5,5 •
1012;
г) 7,0—7,2 •
1012; ґ) 3,5—4,0 • 1012?
9. Які
зміни відбуваються в кістковому мозку осіб старечого віку:
а)
збільшується кількість плазматичних клітин, фагоцитів, макрофагів;
б)
збільшується кількість мегакаріоцитів;
в)
збільшується кількість бластних клітин — родоначальників клітин крові;
г) порушується
дозрівання бластних клітин — родоначальників клітин крові;
д)
припиняються компенсаторні процеси?
10. Яким
препаратом проводять сезонну профілактику ревматизму:
а)
біциліном-1;
б)
біциліном-6;
в)
біциліном-5;
г)
оксациліном;
Білет№4
1. Що таке
пластичний обмін:
а) виділення
кінцевих продуктів обміну речовин у навколишнє середовище;
б) сукупність
реакцій біосинтезу речовин;
в) сукупність
реакцій окиснення і розпаду речовин;
г) виділення
травних соків у шлунок та кишки?
2. Що таке
енергетичний обмін:
а) сукупність
реакцій окиснення і розпаду речовин у клітині;
б) розщеплення
складних органічних речовин у травному каналі;
в) виділення
кінцевих продуктів обміну речовин у навколишнє середовище;
г) сукупність
реакцій біосинтезу речовин у клітині?
3. Які
перетворення відбуваються з органічними речовинами під час енергетичного
обміну:
а) окиснення і
розпад білків;
б) окиснення і
розпад амінокислот;
в) синтез
глюкози з води та вуглекислого газу;
г) окиснення і
розпад глюкози на воду та вуглекислий газ?
4. Які
енергетичні процеси відбуваються під час енергетичного обміну:
а)
перетворення хімічної енергії на механічну;
б)
перетворення хімічної енергії на теплову;
в)
перетворення хімічної енергії на електричну;
г) звільнення
хімічної енергії в клітинах?
5. Визначте
кінцеві продукти обміну речовин:
а) глюкоза;
б) вуглекислий
газ та вода;
в) сечовина;
г) гліцерин та
жирні кислоти.
6. Визначте
кінцеві продукти розщеплення
унаслідок
травлення:
а) глюкоза;
б) вуглекислий
газ та вода;
в) сечовина;
г) гліцерин та
жирні кислоти.
7. Які
протилежні процеси визначають обмін речовин і енергії в клітині:
а) ріст і
розмноження;
б) пластичний
та енергетичний обмін;
в) газообмін у
клітині й тканинах;
г) травлення і
всмоктування їжі?
8. Із яких
речовин синтезуються молекули білка в клітині:
а) із
ферментів;
б) з
амінокислот їжі;
в) із гліцерину
та жирних кислот;
г) із
мінеральних солей?
9. Із яких
речовин синтезуються молекули жиру:
а) із
ферментів;
б) з
амінокислот їжі;
в) із
гліцерину та жирних кислот;
г) із
мінеральних солей?
10. Яке
значення мають вуглеводи:
а) джерело
утворення ферментів;
б) джерело
енергії;
в) будівельний
матеріал;
г) джерело
утворення білків?
Білет№5
1. Під час огляду
новонародженого можна визначити, що в акті дихання бере участь діафрагма. Чим
можна пояснити діафрагмове дихання у новонародженої дитини:
а) горизонтальним положенням
ребер;
б) недосконалим мукоциліарним
апаратом;
в) функціональною незрілістю
дихального центру;
г) зменшенням просвіту
дихальних шляхів?
2. Які функціональні
особливості організму новонародженої дитини пояснюють можливе виникнення апное:
а) недостатня дренажна функція
бронхового дерева;
б) слабка екскурсія грудної
клітки;
в) схильність слизової оболонки
трахеї та бронхів до набряку;
г) незрілість дихального
центру?
3. Яку частоту дихання за 1
хв визначають у дитини віком 2 роки:
а) 40—50;
б) 25—30;
в) 35—40;
г) 15—16; ґ) 50—60.
4. Яку частоту дихання за 1
хв визначають у дитини віком 8 міс.:
а) 25—30;
б) 18—20;
в) 15—16;
г) 50—60; ґ) 35—40?
5.
Які симптоми не викликатимуть занепокоєння у патронажної медсестри під час
огляду новонародженого:
а) коробковий
перкуторний звук;
б) пуерильне
дихання;
в) поверхневе
аритмічне дихання;
г) тахіпное до
40 за 1 хв;
ґ)
дрібнопухирчасті хрипи в легенях?
6.
Яким є співвідношення між частотою дихання і пульсом у нормі в дитини віком 1
рік:
а) 1:4;
б) 1:5;
в) 1:3:3,5;
г) 1:2:2,5; ґ)
1:1,5:2?
7. Яка ЖЄЛ властива дітям
віком 4 роки:
а) 500 мл;
б) 2500 мл;
в) 1000 мл;
г) 2000 мл?
8. Який показник ЖЄЛ
характерний для новонародженої дитини:
а) 300 мл;
б) 500 мл;
в) 100 мл;
г) 50 мл; ґ) 150 мл?
9. У якому віці інтенсивно
розвиваються решітчасті комірки:
а) 2—7 років;
б) 14—16 років;
в) 7—12 років;
г) 18—20 років?
10. Яке дихання є найбільш фізіологічним для 4-місячної дитини:
а) бронхове;
б) жорстке;
в) пуерильне;
г) ослаблене везикулярне; ґ) везикулярне?
Тести№1
Білет № 1
№1. Особливості нейроендокринної регуляції в
процесі росту й розвитку людини.
№2. Вікові періоди життя людини.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№2
Білет
№ 2
№1. Особливості харчування людей літнього віку.
№2. Складові розвитку людини.
Викладач _______________________________
Єрофєєва В.В.
Тести№3
Білет № 3
№1. Особливості харчування дітей дошкільного та
шкільного віку.
№2. Періоди дитячого віку.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№4
Білет № 4
№1. Розвиток соматичної та вегетативної нервової
системи.
№2 Особливості харчування дітей віком до одного
року.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№5
Білет № 5
№1. Вікові особливості системи кровотворення.
№2. Харчування людини зрілого віку.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№1
Білет № 6
№1. Особливості дихальної системи у віковому
аспекті.
№2. Розвиток соматичної та
вегетативної нервової системи.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№2
Білет № 7
№1. Характеристика
демографічної ситуації в Україні та в області.
№2. Вікові особливості системи
кровотворення.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№3
Білет № 8
№1. Основні показники нормального фізичного та
психічного стану дитини.
№2. Особливості дихальної системи у віковому
аспекті.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№4
Білет № 9
№1. Життєві потреби дитини та засоби їх
задоволення.
№2. Особливості системи травлення.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№5
Білет № 10
№1. Особливості харчування дітей віком від 1 до 3
років.
№2. Обмін речовин та енергії.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№1
Білет № 11
№1. Особливості харчування
людей літнього віку.
№2. Особливості
сечовидільної системи.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№2
Білет № 12
№1. Особливості харчування дітей дошкільного та шкільного
віку.
№2. Особливості основних аналізаторів у різні періоди життя.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№3
Білет № 13
№1. Вікові особливості системи кровотворення.
№2. Формування і розвиток кістяка у віковому аспекті.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№4
Білет № 14
№1. Методи організації медико-соціальної допомоги людям літнього та похилого
віку.
№2. Оцінювання нервово-психічного розвитку дитини.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№5
Білет № 15
№1.Шляхи
подовження тривалості життя..
№2. Способи загартування.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№1
Білет № 16
№1.Психологічні
ознаки старіння..
№2. Види і значення масажу.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№2
Білет № 17
№1. Форми
обслуговування людей літнього віку.
№2.Основні показники нормального фізичного та психічного стану дитини..
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В
Тести№3
Білет № 18
№1. Періоди
дитячого віку.
№2. Характеристика демографічної ситуації в Україні та в області.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№4
Білет № 19
№1. Основні
показники нормального фізичного та психічного стану дитини.
№2. Показники соціального та емоційного розвитку людини.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№5
Білет № 20
№1. Види
і значення масажу.
№2. Синдром старіння.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№1
Білет № 21
№1. Способи
загартування.
№2. Ознаки старіння.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№2
Білет № 22
№1.
Оцінювання нервово-психічного розвитку дитини.
№2. Форми обслуговування людини літнього віку.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№3 Білет № 23
№1.
Формування і розвиток кістяка у віковому аспекті.
№2. Психологічні ознаки старіння.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№4
Білет № 24
№1. Особливості
основних аналізаторів у різні періоди життя.
№2.Шляхи подовження тривалості життя.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№5
Білет № 25
№1.
Особливості сечовидільної системи..
№2. Методи організації медико-соціальної допомоги людям
літнього та похилого віку.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№1
Білет № 26
№1. Особливості
системи травлення.
№2. Основні етапи смерті.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№2
Білет № 27
№1. Обмін
речовин та енергії.
№2. Клінічні ознаки смерті.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№3
Білет № 28
№1.Складові
розвитку людини..
№2. Життєві потребі дитини та засоби їх задоволення.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№4
Білет № 29
№1. Вікові
періоди життя людини.
№2.Особливості харчування дітей віком від 1 до 3 років.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Тести№5
Білет № 30
№1. Особливості
харчування дітей дошкільного та шкільного віку.
№2. Розвиток соматичної та вегетативної нервової системи.
Викладач _______________________________ Єрофєєва В.В.
Коментарі
Дописати коментар